هدایت گستر

ساخت وبلاگ

نه تنها خرید عمده لامپ، بلکه خرید هر محصولی به صورت عمده می تواند مزیت ها و ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. اکثر مجموعه ها و مغازه های عرضه کننده انواع لامپ، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. البته بهتر است بگوییم که این مجموعه های فروش مجبورند که خرید لامپ عمده را انجام دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.

جالب است بدانید که خرید عمده لامپ می تواند از جاهای مختلفی انجام شود. مثلاً یکی از رایج ترین مکان هایی که خرید لامپ عمده از آن جا به مقدار بسیار زیادی انجام می شود، کارخانه های تولید لامپ می باشد. خیلی از مغازه دارها و مجموعه های فروش لامپ، ترجیح می دهند تا خرید خود را مستقیماً از خود کارخانه ها انجام دهند. در واقع تنها تحت این شرایط است که این مجموعه ها قادر خواهند بود که فروش استانداردتر با سود بهتر و بیشتری داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا درباره خرید عمده انواع لامپ و مزیت های و ابعاد مختلف دیگر آن برایتان صحبت کنیم. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با این موارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزایای خرید عمده لامپ

همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، مزایای خرید عمده لامپ در حد خودش می تواند بسیار زیاد باشد. در واقع وقتی شما خرید عمده را مستقیماً از خود کارخانه ها و مجموعه تولید کننده انجام دهید، این شرایط را برای خودتان فراهم کرده اید که حاشیه سودی خودتان را بر روی محصول مورد نظر، بیشتر نمایید چرا که خرید مستقیم از کارخانه، باعث می شود که واسطه های فروش در این میان کمتر و کمتر شوند و در نتیجه این کمتر شدن واسطه ها، هزینه خرید اولیه پایین تر شده و سود نهایی بالاتر خواهد رفت. 

علاوه بر این ماجرای سود بیشتر در خرید عمده انواع لامپ، همچنین باعث می شود تا شما هزینه های کمتری را بابت جابجایی های مختلف این محصول انجام دهید. کما اینکه جدای بحث هزینه های مربوط به جابجایی، بر اثر جابجایی های زیاد، امکان شکسته شدن و یا آسیب دیدن محصول نیز وجود دارد. بنابراین وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، یک بار کار جابجایی آن را انجام می دهید و در طی این مسیر، یک بار هزینه می کنید و یک بار هم محصول را جابجا می کنید و نهایتاً ریسک و احتمال بروز انواع ضرر و زیان مالی را تا حد قابل توجهی کاهش خواهید داد. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 150 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 16:28

عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت لامپ اس ام دی تاثیر بگذارند که از مهم ترین این عوامل می توانیم به مواردی همچون شار نوری و توان مصرفی اشاره نماییم. هر چقدر مقدار این دو کمیت در ساختار لامپ بالاتر در نظر گرفته شده باشد، قیمت لامپ های اس ام دی نیز به همان ترتیب بالاتر خواهد بود. اما تنها این دو عامل نیستند که می توانند بر روی قیمت نهایی یک محصول تاثیر بگذارند. 

مورد تاثیر گذار دیگر را می توانیم، مواد اولیه ای که لامپ از آن ساخته شده است، تعریف کنیم. هر چقدر کیفیت مواد اولیه ای که لامپ های اس ام دی از آن ها ساخته شده اند بالاتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد شد. به طور کلی قیمت لامپ اس ام دی، در رنج قیمت های تقریباً بالا در نظر گرفته می شود اما نکته جالب درباره این قیمت بالا این است که با توجه به کم مصرف بودن این لامپ ها، اکثر هزینه هایی که بابت خرید آن ها پرداخت شده، دوباره به شما بازگشت خواهد خورد. 

مهم ترین مزایای لامپ اس ام دی
فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت:

  • گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
  • طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه زیادی که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
  • صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها می باشد.
  • کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد، این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن آنها جلوگیری به عمل می آورد. 
هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 15:18